close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נפתלי בנט: "רעיון שתי המדינות עבר מן העולם"

מערכת שורשט תמוז, תשעג17/06/2013

שר הכלכלה נפתלי בנט אמר היום (ב) כי "רעיון שתי המדינות עבר מן העולם". דבריו עוררו סערה בשמאל ובתקשורת.

שר הכלכלה נפתלי בנט אומר היום (שני), כי "רעיון שתי המדינות עבר מן העולם". בכנס של מועצת יש"ע אמר בנט כי "מעולם בתולדות ישראל לא עסקו כל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה אנרגיה במשהו כל כך חסר תכלית". נפתלי בנט הוסיף כי "הרעיון שתקום מדינה פלסטינית בתוך ארץ ישראל הגיע למבוי סתום". לדבריו, אנחנו צריכים לבדוק כיצד מתנהלים מעכשיו והלאה, כשהרעיון הזה מאחורינו".

דבריו של שר הכלכלה נפתלי בנט הקפיצו את אנשי השמאל והתקשורת,  מזכ"ל תנועת "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, הגיב על דברי בנט ואמר כי "על יאיר לפיד ומפלגתו לצאת מקואליציית נתניהו-בנט ולעמוד בהבטחתה שלא

לשבת בממשלה שלא מנהלת משא ומתן מדיני. הצהרותיו של בנט מייצגות נאמנה את כוונותיה של הממשלה ויש לקחת אותן ברצינות".

השר יעקב פרי (יש עתיד) גינה אף הוא את דברי בנט: "הצהרות מסוג זה מחבלות במאמצי השלום ופוגעות במרקם היחסים העדין ובנסיונות לבנות גשרים כלכליים וצעדים בוני אמון בין ישראל לפלסטינים".

גם סגן שר החוץ, ח"כ זאב אלקין nהליכוד אמר כי דברי שר הכלכלה נפתלי בנט בכנס מועצת יש"ע, לפיהם "רעיון המדינה הפלסטינית חסר תכלית והגיע למבוי סתום", אינם מייצגים את עמדתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) כתבה בסטטוס בפייסבוק, כי השמאל והתקשורת תוקפים את כל מי שאינו תומך במדינה "הפלסטינית". "למה התקשורת והשמאל קופצים כנשוכי נחש כאשר השר בנט התבטא בכנס ישע נגד מדינה פלסטינית? כתבה שקד. "מדוע הצביעות הזו ? בנט התנגד כל חייו למדינה פלסטינית וימשיך לעשות זאת, הוא אמר וימשיך לומר זאת גם בעתיד ובשם אידיאולוגיה זאת נבחר. יתירה מכך, השר בנט התבטא כך אינספור פעמים מאז הבחירות, כולל בעת ביקור אובמה בישראל. אני מציעה לתקשורת ולשמאל לעשות גוגל ולא לחפש מניעים מוזרים והזויים. זו פשוט האמת ואנחנו , כל חברי הבית היהודי אומרים את זה כל הזמן גם בארץ וגם כאשר אנחנו ניפגשים עם דיפלומטים מחו״ל. רעיון המדינה הפלסטינית קרס, צריך לדבר על חלופות אחרות. כתבה ח"כ איילת שקד".

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה